استراتژی های بازاریابی کوپنی:

تخفیف دهید تا درآمد بیشتری داشته باشید.

خریداران کمی هستند که با پرداخت هزینه کامل محصولات و سرویس ها در هنگام خرید آنلاین راحت کنار بیایند. با وجود تعداد بیشماری از فروشنده ها که تخفیف ها و کوپن های دیجیتالی ارائه می دهند، احتمال این وجود دارد که این کوپن ها و کدهای تخفیف برای خرید بعدی آنلاین شما هم وجود داشته باشند.

خرده فروش ها دائما این کوپن و تخفیف ها را به استراتژی های بازاریابی خود اضافه می کنند تا فروش و نرخ تبدیل را بالا برده و همچنین وفاداری و ماندگاری مشتری ها را افزایش دهند.

” همانطور که تخفیف ها برای مشتری ها جذاب هستند، کوپن های دیجیتال می توانند وسیله ای برای افزایش تعداد طرفداران و فالوئرهای شما در رسانه های اجتماعی شوند و لیست بازاریابی ایمیلی شما را گسترش دهند.”

خریداران آنلاین کارکشته و مطلع می دانند چطور از تخفیفات و کوپن ها و سایر پیشنهادات استفاده نموده تا در هزینه ها صرفه جویی نمایند. برای فروشنده ها این به معنای فروشی با سود کمتر می باشد.

ولی بازاریاب ها هر ساله استفاده از کوپن های دیجیتال را افزایش می دهند (امسال هم ۲۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است) تا با تقاضای روزافزون مصرف کننده های آنلاین که از طریق دستگاه های موبایل خود خرید می نمایند همخوانی داشته باشند.

سوالی که مطرح است این است که با استفاده از کوپن های دیجیتال در استراتژی های بازاریابی، فروشنده ها چطور به سودی می رسند؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

کوپن دیجیتال چیست؟

کوپن های دیجیتال تخفیف ها و پروموشن هایی هستند که توسط فروشنده ها به مشتری های کنونی و بالقوه ارائه می شوند. کوپن های دیجیتال در اکثر اوقات به هدف ترغیب یک مشتری ها برای خرید در وبسایت فروشنده با ارائه درصد خاصی تخفیف، ارسال رایگان و یا تخفیفات دیگر ارائه می شوند.

 

- ۹۰ درصد مشتری ها از کوپن ها استفاده می نمایند.

مصرف کننده ها عاشق این هستند که حس کنند محصولی را با تخفیف خریده اند. این حس مثبتی است که حتی اگر خیلی برای آنها سودآور نباشد ولی چون می دانند که تخفیفی در کار است رغبت بیشتری برای خرید خواهند داشت.

۲- ارزش کوپن های دیجیتال استفاده شده تا سال ۲۰۲۲ به ۹۰ درصد میلیارد دلار خواهد رسید.

تلاش های بسیار زیادی شده است که استفاده از کوپن های تخفیف راحت تر و سریعتر باشد. اعطا کردن یک تجربه خرید ایده آل نهایت هدف فروشنده ها می باشد. شهرت و کسب اعتماد به عنوان یک فروشنده به همین مورد بستگی دارد.

با پیشرفت های روزافزون در طراحی اینترفیس (ظاهر کاربری) برای دستگاه های موبایل، استفاده از کوپن ها افزایش خواهد یافت چون مشتری های بیشتری به سمت استفاده از دستگاه موبایل برای خریدهای خود روی آورده اند.

۳- ۶۳ درصد مشتری ها انتظار کوپن های بیشتری دارند.

در واقع نمی دانم آن ۳۷ درصد بقیه چرا انتظار کوپن ندارند. علاوه بر این، ارائه دادن کوپن به مشتری ها برای کشیدن آنها به سمت تجارت شما بسیار هزینه بر می باشد که آنها را ترغیب به خرید نماید و به مشتری های دائمی شما تبدیل کند.

۴- ایمیل هایی که کوپن تخفیف دارند ۴۸ درصد درآمد بالاتر نسبت به ایمیل ها عادی تبلیغاتی دارند.

 جای تعجب ندارد ایمیل ها تبدیل به ابزاری بسیار موثر برای ارائه محتوای شخصی در زمان مناسب شده اند. استراتژی های بازاریابی که شخصی سازی های ساده ای مانند پیشنهاد محصول یا سرویس براساس جستجوهای قبلی مشتری را ارائه می دهند، معمولا عملکرد بهتری از پیغام های ساده تبلیغاتی دارند.

 

منبع : سایت https://fbamap.com