پروموشن فروش در حوزه محصولات تند مصرف
پروموشن فروش در حوزه محصولات تند مصرف در شرایطی که شرکت های پخش با مشکلات کمبود نقدینگی و عدم تامین مواد اولیه دچار هستند راه مناسبی برای فروش نیست.
در این شرایط فروشندگان باید به اهیمت روابط و ارتباط با مشتریان خود بیشتر تکیه کنند و از طرفی وابستگی فروش خود را به انواع پروموشن فروش اعم از اشانتیون محصولی، تخفیف ریالی و تناژی کمتر نمایند تا بتواند طعم واقعی فروشندگی را بچشند.
امروز ما نیازمند به فروشندگان آگاه و با تجربه هستیم، فروشنده ای که فروش خود را به واسطه نمونه پروموشن و یا پروموشن در فروش به انجام می رساند به زودی از سازمان های فروش حذف خواهد شد.
چاشنی های فروش از دیدگاه بازاریابی
همه ما احتمالاً در خرید کالا تجربه دریافت هدیه و تخفیف ویژه را از فروشگاهها داشتهایم، و یا تبلیغات برندهای مختلف در سطح کسبوکارها از جمله بانکها، سایتهای هموار تخفیف و… شاهد بوده ایم.
امروزه استفاده از تکنیکها، ابزارها، مشوقها جزئی از علم بازاریابی شده است، که به آن چاشنیهای فروش میگویند.
برای داشتن تصویر بهتری از چاشنی فروش ابتدا به معرفی اجزاء آمیختههای بازاریابی میپردازیم.
آمیختههای بازاریابی شامل ۱- محصول ۲- قیمت ۳- توزیع ۴-ترویج است، که شرکتها با استفاده از این ۴ عنصر میتوانند تا حدودی موجب اثرگذاری بر شرایط بیرونی سازمان گردند.
همانطور که میدانیم شرکتها با عوامل بیرونی از قبیل عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل قانونی، عوامل سیاسی،عوامل رقابتی،عوامل اقتصادی،عوامل تکنولوژی مواجه هستند این عوامل بر روی ذهنیت و خرید مشتری تأثیر میگذارد.
منبع : سایت http://keshavarzfazl.com
توجه :
شما میتوانید به سایت لاچو مراجعه کرده و کالاهای زیر را در دسته بندی های مختلف ببینید
معیار گلچین شدن کالاها میزان فروش و میزان رضایت خریداران و درصد تخفیف بالا است :
2- کلاه زنانه
3- دست کش زنانه
4- کش مو
5- جا سوئیچی
و سایر کالاهای پر فروش و تخفیف خورده به همراه نقد و بررسی کالاها
در سایت : لاچو www.lacho.ir
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.